Mitt namn är Andrea Lundkvist och jag är en 21 årig tjej från Göteborg. På min blogg kommer ni få ta del av mode men även en hel del kommer att vara om min väg till min drömkropp. Enjoy!

It's never too late to start over

Publicerad 2013-04-07 15:52:06 i Allmänt,

Okej, så jag har bestämt mig för att blogga under tiden som jag ska få min drömkropp. Jag kommer dela med mig av mina erfarenheter, tips, recept och massor av mer och har ni egna tips så får ni gärna dela med er av det. Behöver all hjälp jag kan få.
 
Jag har nog velat gå ner i vikt så länge jag kan minnas men saknar helt motvationen för att förtsätta med mina dieter och de gånger jag försöker gå ner i vikt. Har nog börjat "ett nytt liv" som man säger ett antal gånger som håller max en månad för att jag är för hård mot mig själv och faller tillbaka till de gamla vanorna. Jag har för höga krav och tror att det ska gå snabbare än det faktisk gör.
 
Så nu är jag i samma veva igen och tänkt börja om och hoppas att det ska motivera mig att skriva om det.
 
Även om min viktnedgång troligen kommer ta mest plats här på bloggen så kommer jag även att skriva om annat som händer i mitt liv och alla mina stora drömmar. Kommer försöka förklara i bilder så mycket som möjligt eftersom att det är roligare att se bilder än att läsa en massa text.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej